„Prodejna dm je v novějším designu. Ve dnech 14. a 15. února k příležitosti slavnostního otevření zákazníci pořídí celý svůj nákup o 20 procent levněji a budou si ho moci odnést v pevné dm tašce, kterou obdrží zdarma k nákupu,“ informoval mluvčí tohoto řetězce Jiří Peroutka.

Dalším vstřícným krokem je například dm lupa, která je na nákupních vozících, usnadňuje čtení malých písmen na výrobcích. V prodejně je navíc pro děti připravena hrací kostka a houpací koník, které je zabaví v době, kdy rodiče nakupují. Až dvě hodiny denně lze v drogerii zdarma využít wi-fi připojení, k dispozici je zákaznické wc.

Podle informací, které má Deník k dispozici, už 1. března otevřou v sousedství dm drogerie své prodejny značky New Yorker a Orsay, které nabízejí oblečení. Na konci března to bude řetězec CCC, jenž prodává obuv – po společnostech Baťa a Deichmann tak bude třetím obchodem, kde bude možné nakoupit boty.

A v druhém kvartálu tohoto roku do třebíčského Stop Shopu zamíří další oděvní značky Sinsay, Cropp a House.
Do uvolněných prostor, kde dřív byla drogerie dm, se začátkem března přesune obchod s potřebami pro chovatele drobného zvířectva Super ZOO.

A jaké další novinky se ještě ve Stop Shopu připravují? Rozšíří se například zázemí pro děti – vznikne dětské hřiště. Dále přibude další bankomat či toalety včetně prostor pro přebalování dětí.

„V roce 2020 pak město ve spolupráci s krajem, kterému patří silnice II/360, plánuje vybudovat dvě zastávky pro příměstské autobusy naproti sobě poblíž kruhového objezdu u Stop Shopu. A taky je v plánu zkapacitnění světelné křižovatky u Albertu,“ vyjmenovala třebíčská mluvčí Irini Martakidisová. V křižovatce má přibýt jeden odbočovací pruh ve směru od Stříteže do ulice Spojovací, kde je například benzinka Shell.

Před koncem loňského roku už ve Stop Shopu otevřel obchod se sportovním zbožím Decathlon. A také restaurace KFC. Jak se daří této pobočce v menším centru než je Praha, Brno či vytížená benzinka někde u dálnice? Manažerka KFC Katarina Vrábová uvedla, že vedení společnosti hodnotí tento krok jednoznačně pozitivně. „Vnímáme to jako krok správným směrem v naší celkové strategii přiblížit se zákazníkům i v menších městech. Restaurace je velmi oblíbená a vyhledávaná,“ uvedla. Zákazníci už si našli své oblíbené produkty, míří tam často celé rodiny.