VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Ombudsmanem pro zákazníky ČEZu je Josef Sedlák

Třebíčsko/Praha /ROZHOVOR/ – Byť je správcem sítě na Vysočině firma E.ON, mnohé zákazníky má v kraji i konkurenční ČEZ. Domácí energetický gigant chce podle svého vyjádření zlepšit servis zákazníkům, zřizuje pro ně pozici ombudsmana.

5.11.2009
SDÍLEJ:

Ombudsmanem ČEZu se stal bývalý ředitel Jaderné elektrárny Dukovany Josef Sedlák.Foto: archiv ČEZ

Stal se jím Josef Sedlák, historicky první ředitel společnosti ČEZ Obnovitelné zdroje a bývalý ředitel dukovanské elektrárny.


Na ombudsmana se od nynějška může obrátit zákazník, který nebyl spokojen s vyřízením své stížnosti či reklamace podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ.


Nespokojení klienti se mohou ozývat písemně nebo pomocí elektronických formulářů, jež najdou na stránkáchwww.cez.cz/ombudsman.


V případě, že to bude charakter a složitost podání vyžadovat, bude zákazník pozván k osobní schůzce. Výsledky šetření slibuje ombuds– man uveřejnit vždy nejpozději do 30 dnů od podání nebo námětu. „ČEZ je vytýkáno, že díky jejich velikosti jej problémy zákazníků vlastně nezajímají a že se chová přezíravě, ba arogantně. Není tomu tak v žádném případě. Naše obsluha zákazníků vyhrála před měsícem ocenění za nejlepší služby v Evropě. Ale u velkých firem obtížněji dohlédnete na každý jednotlivý detail,“ upozornil generální ředitel ČEZu Martin Roman. Firma si od tohoto kroku slibuje zkvalitnění zpětné vazby.


Ombudsman je z Moravských Budějovic

Třebíčsko, Praha – Ombudsmanem ČEZu se stal bývalý ředitel Jaderné elektrárny Dukovany Josef Sedlák, který má mimochodem dodnes adresu trvalého pobytu v Moravských Budějovicích. Deníku odpověděl na několik otázek.

Má zákazník opravdu zaručeno, že se postavíte na jeho stranu a pomůžete mu s problémem, když jste letitým zaměstnancem ČEZu?

Pokud se budu na základě prošetření záležitosti domnívat, že má zákazník pravdu, budu jednat s příslušnou společností Skupiny ČEZ, které se podání týká. Pokud se na základě jednání s generálním ředitelstvím příslušné společnosti potvrdí, že je tomu tak, vydám v té věci kladné stanovisko, které odešlu zákazníkovi a příslušné společnosti. Tím spíš, že jsem 22 let zaměstnancem ČEZu, se budu snažit našim zákazníkům pomoci, pokud bude jejich podání oprávněné. Přece každá společnost chce mít spokojené zákazníky a její vedení chce mít nezávislou zpětnou vazbu, že všichni její zaměstnanci pracují správně – provádí správně měření, propočty, posílají faktury s přesnými čísly, zaměstnanci se chovají k zákazníkům slušně…

Jaké případy, stížnosti ČEZ řeší nejčastěji?

Zhruba ze 70% jsou to reklamace a stížnosti na naměřenou hodnotu odběru, 20% tvoří reklamace a stížnosti na nesprávnost konečné faktury, tedy vyúčtování a 10% ostatní – reklamace kvality napětí, majetkoprávní vztahy, poškozený spotřebič a podobně.

Kolik lidí máte ve svém týmu?

Pět. Čtyři plus já.

Zveřejníte někde nejkřiklavější případy, kterými se budete zabývat?

Počítám se zcela konkrétní a adresnou zpětnou vazbou dovnitř Skupiny ČEZ. Vidím v tom především nalezení vhodných příležitostí k dalšímu zlepšování vztahů mezi společnostmi Skupiny ČEZ a jejími zákazníky.

Autor: Hana Jakubcová

5.11.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Josef Mladý

Lídr TOP 09 na Vysočině se obává ztráty demokracie

Volby na Vysočině.
AKTUALIZUJEME
46

ONLINE: Volby skončily. ANO vítězí i na Vysočině

ČSSD Vysočinu neudržela, ANO slaví vítězství

Vysočina – Vysočina už není oranžová. Zmodrala a ovládlo ji podobně jako jiné kraje hnutí ANO. Hlas hnutí ANO dalo 28,63 procent vysočinských voličů. Pro ANO jde o výrazné zlepšení oproti minulým volbám v roce 2013, kdy pro tuto stranu v kraji hlasovalo 15,89 procent voličů.

Reakce ODS: Otázka je, kam bude republika směřovat

Vysočina - S potěšení sledoval v Modrém domě v Jihlavě výsledky voleb do Poslanecké sněmovny volební štáb Občanské demokratické strany.

Krajský úřad dohlížel na klidné volby

Vysočina – Pracovníci Krajského úřadu Kraje Vysočina, kteří tradičně na volby na Vysočině dohlíželi, se během hlasování nesetkali s žádným závažným problémem nebo nedostatkem.

Voliči přicházeli odevzdat hlas i v posledních chvílích

Stařeč - Zájem voličů je patrný i ve Starči na Třebíčsku. Účast přesahuje 60 procent.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení