Následovat bude přesun do Bratislavy k řece Dunaj a odtud zamíří do jedné ze zemí Evropské unie. Víc kramolínský výrobce MICo neprozradil, má totiž instrukce od zákazníka.

Pro představu, jak obrovské výrobky se nyní přesunují po moravských silnicích - nadměrný náklad má šířku šest metrů, výšku 7,3 metrů a délku deset metrů. Celý jede tahač na délku měří kolem 30 metrů, samotný jeden náklad váží asi 65 tun, jedno vozidlo dohromady s nákladem pak 120 tun. Cesta na slovenské hranice potrvá dva dny, do cíle k zákazníkovi pak čtrnáct dnů. V tomto týdnu odjedou z Kramolína za stejným účelem a po stejné trase ještě dvě nádrže, v příštím roce budou následovat další čtyři.

Plánování trasy nadměrného nákladu zabralo půl roku. Bylo nutné vzít v potaz přirozené překážky jako dráty elektrického vedení, mosty, stromy, zatáčky, úzké silnice či uzavírky.