V roce 1959 došlo k modernizaci základního typu 440, zejména změnou přední nápravy, která byla nyní lichoběžníková s vinutými pružinami a příčným stabilizátorem, namísto dřívějšího příčného listového pera. Vozy po této modernizaci dostaly nové názvy Octavia a Felicia. Další modernizace přišla v roce 1961, kdy se modely změnily hlavně vzhledově. Snad jako památku na éru „křídláků" vrcholící v druhé polovině padesátých let, Octaviím i Feliciím na zadních blatnících přibyla miniaturní křidélka, čímž se změnil i tvar koncových svítilen. Jiná byla i mřížka chladiče a nalévací hrdlo palivové nádrže se ukrylo pod odklápěcí víko na zadním blatníku.
A právě Felicii v této podobě vlastní Miroslav Krupička. Když ji ale kupoval, rozhodně se nepodobala Felicii ročníku 1961, ba ani žádné jiné. To, co Mirek tenkrát v červnu roku 1995 ve Lhotce u Mělníka nalezl, se nepodobalo žádnému automobilu. Nicméně z dokladů se dozvěděl, že někde v té hromadě různých věcí by se měla nacházet Felicia roku výroby 1960. Ale ani to ho neodradilo. Svoji jasnou představu prohánět se v červené Felicii s větrem ve vlasech chtěl dosáhnout za každou cenu.
Doma později začal zjišťovat, že z Felicie 1960 mnoho nezbylo. Mnoho dílů, které Mirek dopravil do své garáže, bylo z různých typů a ročníků Felicií. Proto nakonec padlo rozhodnutí, že postaví auto do podoby modelového ročníku 1961. V průběhu renovace, tedy vlastně spíše výroby zcela nového vozu, tak Mirkova Felicia dostala atraktivní křidélka, dělená přední sedadla, řadící páku na víko převodovky a motor o objemu 1.2 litrů se dvěma karburátory a samostatnými čističi vzduchu z verze Super. Úspěch byl završen jasně červeným lakem karoserie a pomyslnou třešničkou na dortu byla instalace dvojice výkonných elektropneumatických houkaček z roku 1962.
Od té doby se Mirek se svoji rodinou často prohání ve svém splněném snu. Jeho Felicia se účastní různých veteránských akcí, srazů i jízd pravidelnosti, kde byla nejednou oceněna vítězným pohárem. To, že jsou Mirek s jasně červeným kabrioletem nerozlučný pár, bylo jasné i v den jeho svatby. Svoji nevěstu si samozřejmě vezl ve svém zamilovaném autě. Důkazem, že se s Felicií u Krupičků i nadále počítá je i fakt, že v roce 2013 vezla z porodnice Mirkova třetího syna. Popřejme jim proto všem ještě hodně spokojených kilometrů se sluncem nad hlavou!
JAN KOTLÍK