K obrázku číslo jedna se vyjádřili následovně: „Zrcadlo je tu osazené v největším dostupném formátu. Řidiči by měli dodržet předepsanou rychlost a pak taky počkat, až mají jistotu, že odspodu nic nejede. Domy tu nikdo nezbourá,“ shodli se vedoucí dopravního inspektorátu PČR Petr Dobeš i dopravní inženýr Jan Šrutka.


Snímek druhý: „Opět stejný případ, jako předešlý, je zde instalováno největší dostupné zrcadlo,“ připojila se vedoucí odboru dopravy třebíčské radnice Ivana Cahová.


Třetí fotografie: Dát přednosti v jízdě autům z Husovy ulice znamená zpomalit provoz, což je bezpečnější pro chodce i vozidla vyjíždějící z parkovacích míst.

A konečně obrázek číslo čtyři. Tady je podobný princip jako v předešlém případě. Dlouhá rovina od základní školy k poliklinice by řidiče sváděla k příliš rychlé jízdě. To, že se hlavní stáčí do ulice Družstevní, působí jako přirozený retardér. Děti ze školy jsou tak v relativním bezpečí. Problém má jen ten, kdo nesleduje značky.