Třebíčský expres byl zkušební projekt, který měl podpořit cestovní ruch po koronavirové krizi. „Máme od cestujících pozitivní reakce, dávali nám i náměty na nové trasy. Cesta vedla většinou po silnicích, nebylo totiž příliš času na vyřízení všech povolení. Bude-li vláček jezdit v následujících letech, dočkáme se ho v židovské čtvrti, Libušině či v Týnském údolí,“ uvedl předseda Okresní hospodářské komory Třebíč Richard Horký.

Provoz vláčku navázal na kampaň za tři sta tisíc korun, která lákala v Praze k návštěvě Třebíče. Atrakce jezdila pětkrát denně od devíti ráno do sedmi večer. Dospělí si za sto korun koupili jízdenku na celý den. Na kterékoli zastávce mohli vystoupit a prohlédnout si lokalitu, přičemž jiným spojem mohli pokračovat dále.

Okruh měřil deset kilometrů a cestující viděli ekotechnické centrum Alternátor, baziliku sv. Prokopa, Karlovo náměstí či okolí aquaparku Laguna a hotelu Atom (jk)