VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Marketem, v němž se lidem líbí nejvíce, je Interspar

Třebíč - Nejoblíbenějším třebíčským marketem je loni otevřený Interspar. Suverénně zvítězil v anketě, kterou pro své čtenáře Deník vyhlásil před dvěma týdny.

14.10.2008 1
SDÍLEJ:

JASNÝ FAVORIT. Výběr zboží, prostorné parkoviště a vzhled hypermarketu. Toho si lidé cení na třebíčském Intersparu, který z ankety Deníku vyšel jako nejoblíbenější market.Foto: DENÍK/ Michaela Hasíková

Na druhém místě skončil Kaufland, třetí pozici s velkým odstupem obsadila bývalá Delvita, dnes již Billa u hlavní pošty. Špatně si nevedl ani Hyperalbert v nové nákupní zóně. Ač provoz odstartoval zároveň s anketou, hlasy čtenářů jej vynesly na čtvrté místo.


A co zaručilo vítězství právě Intersparu? Odpovědi oslovených zákazníků jsou jasné. Široký sortiment, parkoviště, kde bez problémů najdou místo a příjemný vzhled hypermarketu. „Na pohled je Interspar rozhodně nejlepší,“ konstatoval například Milan Papírník.


Obchodem číslo jedna je Interspar i u Evy Volfové. Kdyby všechny třebíčské markety stály v jediné ulici, zamíří prý právě do jeho dveří. „Nechodím tam každý den, bydlím na druhém konci města. Ale pro čerstvý salát a salámy si ráda jednou týdně zajedu, stejně tak pro chleba. Tolik druhů pečiva jinde nemají,“ chválí Volfová svého favorita.


Interspar by ovšem vavříny nezískal, kdyby jediným kritériem hodnocení byly ceny zboží. Jako nejlevnější se lidem jeví Kaufland. „Stále drží nejnižší ceny. Na běžný nákup se proto vydávám do Kauflandu, a pro ty vychytávky, jak říkám, do Intersparu,“ dodává Eva Volfová.


Na úplně opačný konec žebříčku se v anketě Deníku propadly dva markety. O poslední místo se dělí Billa v městské čtvrti Hájek a Lidl v sousedství vítěze.
Ivo Mezlíkovi, vedoucímu diskontní prodejny Lidl, to nebere úsměv ze rtů. „Záleží jen na zákaznících, jaký obchod si vyberou. U nás je v každém případě jejich nárůst a nezměnilo se to ani po otevření Hyperalbertu,“ vyjádřil se.


Kromě jmenovaných šesti marketů mají nejen třebíčští zákazníci na výběr z dalších tří. Penny marketu, Sparu a letos otevřeného Plusu. V anketě obstály jen o málo lépe než dva úplně poražené.

Autor: Marcela Nováčková

14.10.2008 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Josef Mladý

Lídr TOP 09 na Vysočině se obává ztráty demokracie

Volby na Vysočině.
AKTUALIZUJEME
46

ONLINE: Volby skončily. ANO vítězí i na Vysočině

ČSSD Vysočinu neudržela, ANO slaví vítězství

Vysočina – Vysočina už není oranžová. Zmodrala a ovládlo ji podobně jako jiné kraje hnutí ANO. Hlas hnutí ANO dalo 28,63 procent vysočinských voličů. Pro ANO jde o výrazné zlepšení oproti minulým volbám v roce 2013, kdy pro tuto stranu v kraji hlasovalo 15,89 procent voličů.

Reakce ODS: Otázka je, kam bude republika směřovat

Vysočina - S potěšení sledoval v Modrém domě v Jihlavě výsledky voleb do Poslanecké sněmovny volební štáb Občanské demokratické strany.

Krajský úřad dohlížel na klidné volby

Vysočina – Pracovníci Krajského úřadu Kraje Vysočina, kteří tradičně na volby na Vysočině dohlíželi, se během hlasování nesetkali s žádným závažným problémem nebo nedostatkem.

Voliči přicházeli odevzdat hlas i v posledních chvílích

Stařeč - Zájem voličů je patrný i ve Starči na Třebíčsku. Účast přesahuje 60 procent.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení