Centrální třídící linku v Brně zahltilo množství zásilek

Poté, co Česká pošta zrušila přepravní uzel v Jihlavě a zásilky pro celou jižní Moravu třídí její zaměstnanci pouze v Brně-Štyřicích, nastala kalamitní situace. Poštu navíc zradila nová technika.

„Ze zásilkové firmy Magnet mi poslali balík 30. dubna. Pošťačka mi ho přinesla v pondělí 14. května. Kdyby pro něj prý vedoucí sám nejel, bylo by to ještě později,“ popsala svou zkušenost Margita Samková z Jaroměřic nad Rokytnou.

„Zboží, které jsem si objednala, došlo v pořádku. Ale co kdybych si objednala třeba květiny? Pokud by putovaly tak dlouho, jako tento balík, mohla bych je rovnou vyhodit,“ podotkla zákaznice České pošty.

Jaká je situace na ostatních poštách Třebíčska?

Jejich vedoucí zpoždění připouštějí, ale konkrétní být nechtějí „Poté, co jsme nechali v provozu pouze centrální poštovní uzel v Brně, došlo ke komplikaci na nových třídících linkách. Jedná se sice o špičkovou technologii, ale nezvládli jsme ji tak, jak jsme měli,“ připustila mluvčí České pošty Dita Václavíková.

Pracoviště pošty zaplavilo nezvládnutelné množství balíků, které uzel doslova ucpaly. Zaměstnanci se do intenzivní práce pustili o víkendu.

„Prodleva stále trvá, ale už je podstatně menší. Tento týden už by vše mělo být v pořádku. Za komplikace se všem našim zákazníkům omlouváme. Jsme si vědomi problémů, které tato situace způsobila. Budeme také muset vymyslet promptnější způsob vyřizování reklamací, které se nám teď nahromadily,“ vzkázala mluvčí Václavíková.