Česká pojišťovna doporučuje, aby si klienti do doby provedení prohlídky mobilním technikem udělali fotodokumentaci a snímky pak poslali na adresu klient@cpoj.cz. Velmi důležité také je, aby zabezpečili majetek před dalším poškozením. Detaily najdete v přiloženém souboru

Jak postupovat při pojistné události:


1. Pojistnou událost oznamte České pojišťovně prostřednictvím linky 841 114 114.

2. Před vytočením tohoto čísla si připravte údaje, které za vás operátor po telefonu vyplní. Jde zejména o
• číslo pojistné smlouvy (není-li známo je třeba uvést rodné číslo osoby, která pojištění sjednala)
• stručnou charakteristiku škody ke které došlo
• kdy k této škodě došlo
• jaký je rozsah škody
• jaké je na vás spojení (telefon/mobil)
Pokud je dům neobyvatelný, uveďte prosím adresu, na které budete k zastižení.

3. Zamezte vzniku dalších pojistných událostí. S úklidem a opravami proto nečekejte až na příchod pracovníka pojišťovny, ale začněte hned. Ještě předtím však poškozené a zničené věci vyfotografujte.

4. Budete-li chtít vyplatit zálohu ještě před likvidací pojistné události, sdělte to prosím mobilnímu technikovi, který k Vám přijde udělat prohlídku. Standardní likvidace jinak probíhá na základě předložených faktur.

5. Odpovědi na dotazy, týkající se stavu vaší pojistné události, zjistíte prostřednictvím čísla 841 114 114.