Důvodem je fakt, že nebyly udělané potřebné stavební úpravy, které by dovolily sjezd natrvalo zprůjezdnit.

Intenzita dopravy v průmyslové zóně v čase střídání výrobních směn představuje pro předměstí Jihlavy obrovskou komplikaci 
a sjezd toto alespoň částečně řešil. Kraj Vysočina ale musel vydat rozhodnutí, ve kterém sjezd s platností od 
1. července opět uzavírá.

„Na základě předloženého nesouhlasného klíčového stanoviska Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), tedy zástupce vlastníka komunikace, nemohl Krajský úřad Kraje Vysočina rozhodnout jinak," stojí v odůvodnění na stránkách Krajského úřadu Kraje Vysočina. ŘSD uvedlo jako důvod překračování hygienických limitů akustického tlaku.

Město Jihlava chtělo udělat taková opatření, aby mohl být sjezd na Pávově 
a s ním související nájezd opět uveden do plnohodnotného provozu. Náklady na stavební úpravy sjezdu 
a nájezdu a další s tím spojená opatření by vyšly asi na 3,5 milionu korun, plus další investici v řádu 
1,5 milionu korun. „Nároky na protihluková opatření by však musely být technicky náročné, odhlučnění by se týkalo i mostu a náklady by byly asi padesát milionů korun, to je pro rozpočet města neúnosné," uvedl mluvčí jihlavské radnice Radek Tulis.
Město proto hledá jiné řešení, které by pomohlo vyřešit hustý provoz v době ukončení směn u největších zaměstnavatelů. Uvažovalo se například o stavebních úpravách na kruhovém objezdu tak, aby se zvýšila jeho propustnost ve směru od průmyslové zóny s firmami Bosch Diesel či Automotive Lighting k přivaděči. „Například u kruhového objezdu na Pávovské ulici dostavět nové rameno, aby vozidla mířící ze zóny na přivaděč nemusela na kruhový objezd. Ale to by nevyřešilo proud vozidel ve směru od Heroltic," doplnil Tulis.

Aktuálně proto bude řešením umístění semaforů, které budou regulovat průjezd kruhovou křižovatkou. Podle toho, jak se opatření osvědčí, se bude rozhodovat o jejich trvalém využití," podotkl Tulis.

V době extrémního zatížení bude od 20. června do 22. července a v době od 
29. srpna do 30. září 
na okružní křižovatce na silnici II/352 a ulice Pávovská umístěno dočasné světelné signalizační zařízení, které bude preferovat výjezd ve směru od areálů firem Bosch Diesel a Automotive Lighting. „Semafory budou 
v provozu na každém rameni křižovatky od 6 do 
7 hodin, dále od 14 do 15 hodin a od 22 do 23 hodin 
s možností zkrácení dle skutečného stavu," doplnil Tulis. V případě, že se toto řešení osvědčí, radnice zajistí projekt na jejich trvalé umístění.

Z měření intenzity dopravy vyplývá, že k enormnímu nárůstu průjezdu vozidel dochází v časech po koncích směn. Například ve 14.10 až 14.30. Řešením by tak mohlo být i posunutí časů směn u jedné z velkých firem o půl hodiny.