Decathlon a KFC, které vznikají v nákupní zóně STOP SHOP, budou hotové už v listopadu, Lidl v Brněnské ulici ve druhé polovině prosince. A v březnu příštího roku se v rozšířeném STOP SHOPu objeví drogerie dm v nových větších prostorách, dále přibudou značky CCC a New Yorker.

„Koncept Decathlonu funguje už 42 let. Smyslem je mít co nejvíc sportů pod jednou střechou. Zákazníci si mohou vyzkoušet veškerý nabízený sortiment přímo v prodejně – například koloběžky, brusle, kola,“ uvedl ředitel třebíčského Decathlonu Michal Halva. Tento market se bude otevírat 22. listopadu. Aktuálně tam shánějí prodavače.

I do nového Lidlu už probíhá nábor zaměstnanců, kterých je tam potřeba dvacet. Market bude pojatý velkoryseji než ten stávající ve Znojemské ulici. Bude mít prosklenou část fasády, širší uličky, dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu a k zákazníkům vstřícnější bude velká odkládací plocha u každé pokladny.

„K dispozici bude rovněž pohotovostní toaleta s místem pro přebalování dětí,“ doplnila mluvčí Lidlu Zuzana Holá. Na parkovišti budou parkovací místa o šířce 2,70 metru. Což je o 20 centimetrů víc, než je standard. Vyčleněna budou i parkovací místa pro rodiny s dětmi.

Dříve se hovořilo o tom, že by v objektu Lidlu měli být zastoupení i další prodejci. To Holá nyní nepotvrdila. Na otázku, zda se Lidl chystá stavět i jinde v širším okolí, mluvčí pouze odpověděla, že se to bude odvíjet od zájmu zákazníků.