Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Nová publikace autorské dvojice Karel Černý, Martin Navrátil.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Jízdní řád z roku 1902.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Žďárské nádraží na konci dvacátých let 20. století.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Rozestavěný viadukt nového železničního spojení mezi Brnem a Německým (dnešním Havlíčkovým) Brodem.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Čekání na slavnostní vlak v Hamrech.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Vyprošťování zapadlé lokomotivy nedaleko Sázavy.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Přednosta stanice Sázava-Velká Losenice s manželkou před výpravní budovou.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Již neexistující nádraží v Ronově.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Nádraží v Přibyslavi.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Pochůzkář u přejezdu vedle zastávky Český Šicendorf (dnes Stříbrné Hory).
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Václav Fábera - dlouholetý přednosta železniční stanice v Pohledu.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Drážní zaměstnanci v Německém (dnešním Havlíčkově) Brodě krátce po roce 1918.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Světlá nad Sázavou v roce 1932.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Zastávka Smrčná v období německé okupace.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Pohlednice zobrazující viadukt s železniční tratí směřující k ledečskému nádraží.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Vlak na nádraží v Ledči nad Sázavou.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Lokomotiva před výpravní budovou ve Zruči.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila
Kácovský tunel.
Zdroj: Archiv Karla Černého a Martina Navrátila