Část pojezdové dráhy na vojenském letišti u Náměště nad Oslavou prochází plánovanou rekonstrukcí. Mění se železobetonový povrch, jde o vrstvu o síle 12 až 14 centimetrů. Od úterý 3. října tak nesmějí letiště po dva týdny využívat křídlaté letouny.
Zdroj: Deník / Jakubcová Hana
Část pojezdové dráhy na vojenském letišti u Náměště nad Oslavou prochází plánovanou rekonstrukcí. Mění se železobetonový povrch, jde o vrstvu o síle 12 až 14 centimetrů. Od úterý 3. října tak nesmějí letiště po dva týdny využívat křídlaté letouny.
Zdroj: Deník/ Hana Jakubcová
Od úterý 3. října mají zákaz přistávat křídlaté letouny na vojenském letišti u Náměště nad Oslavou. Kvůli rekonstrukci části pojezdové dráhy a plochy před hangárem pro techniku údržby. Dělá se nový železobetonový povrch na ploše tři tisíce metrů čtvereční
Zdroj: Deník / Jakubcová Hana
Část pojezdové dráhy a prostor před hangárem pro techniku údržby na vojenském letišti u Náměště nad Oslavou prochází plánovanou rekonstrukcí. Mění se železobetonový povrch, jde o vrstvu o síle 12 až 14 centimetrů. Od úterý 3. října tak nesmějí letiště po
Zdroj: Deník / Jakubcová Hana
Část pojezdové dráhy na vojenském letišti u Náměště nad Oslavou prochází plánovanou rekonstrukcí. Mění se železobetonový povrch, jde o vrstvu o síle 12 až 14 centimetrů. Od úterý 3. října tak nesmějí letiště po dva týdny využívat křídlaté letouny.
Zdroj: Deník / Jakubcová Hana
Část pojezdové dráhy na vojenském letišti u Náměště nad Oslavou prochází plánovanou rekonstrukcí. Mění se železobetonový povrch, jde o vrstvu o síle 12 až 14 centimetrů. Od úterý 3. října tak nesmějí letiště po dva týdny využívat křídlaté letouny.
Zdroj: Deník / Jakubcová Hana
Na snímku je průřez původní horní vrstvou pojezdové dráhy. Tu novou, opět železobetonovou, budou také tvořit velké obdélníky, oddělené dilatačními spárami, ve kterých bude pružná hmota. Ta umožní, aby se obdélníky mohly bez následků rozpínat nebo smršťov
Zdroj: Deník / Jakubcová Hana