Dívka a pilot. Žákyně základní školy z Náměště nad Oslavou vítá pilota letounu Su-7 po návratu z ostrých střeleb.
Zdroj: Archiv AČR
Stavba letiště. Na snímku jsou pracovníci n. p. Posista. Sedící na skrejpru. Skrejpr je těžký pracovní stroj, určený k rozprostírání a přípravě zeminy na velkých plochách, třeba právě při stavbě letiště.
Zdroj: Archiv AČR
Smažilovci. Do konce 60. let spadají i počátky skupinové akrobacie. Letci z Náměště pod vedením mjr. Smažila předvedli poprvé svůj um v září 1971 na leteckém dni v Hradci Králové. Poslední vystoupení se konalo v říjnu 1978. O dva roky později skupina zani
Zdroj: Archiv AČR
Společně. Funkcionáři, instruktoři a piloti prvního přeškolovacího kurzu na letouny Su-22.
Zdroj: Archiv AČR
S pumou. Pplk. Ploc, který působil v letech 1976 – 1982 jako velitel 20. stíhacího bombardovacího leteckého pluku. Na snímku je před cvičným letem na střelnici. Pod trupem letounu Su-7 BKL je podvěšená kontejnerová puma RBK-250.
Zdroj: Archiv AČR
Naposledy. Dne 17. ledna 1990 vyjížděl z úkrytu ke startu na poslední let tento stroj Su-7 BKL. Mířil do leteckého muzea ve Kbelích, pilotoval ho pplk. Lapuník.
Zdroj: Archiv AČR
Před letem. Velitel 20. stíhacího bombardovacího leteckého pluku pplk. Janiš (vlevo) a jeho budoucí nástupce mjr. Císař. Právě se chystají na výcvikový přeškolovací let na stroji Su-22 UM-3K.
Zdroj: Archiv AČR
Duha. Piloti skupiny Duha, snímek je z června 1992.
Zdroj: Archiv AČR
Na bicyklu. Po rozsáhlých plochách letiště se i dnes personál základny často pohybuje na kole. Tento technik byl před desítkami let vyfotografován při kontrole stroje Mig-15 bis.
Zdroj: Archiv AČR
Kontrola. Pilot letounu Mig-15 při předletové kontrole s technikem. Tento stroj dokázal u země dosáhnout rychlosti až 1076 km/h a letět ve výšce až 15 500 m.
Zdroj: Archiv AČR
Zdroj: Archiv AČR