Galerie: Dochovaný exemplář Tatry 57A

Vzácně dochovaný exemplář Tatry 57A mohli diváci obdivovat na letošním Otevírání veteránské sezóny minulý týden v Třebíči. Pod kapotou s klasickým žebrováním se skrývá plochý čtyřválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 20 koňských sil. Vzácně dochovaný exemplář Tatry 57A mohli diváci obdivovat na letošním Otevírání veteránské sezóny minulý týden v Třebíči. Pod kapotou s klasickým žebrováním se skrývá plochý čtyřválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 20 koňských sil. Vzácně dochovaný exemplář Tatry 57A mohli diváci obdivovat na letošním Otevírání veteránské sezóny minulý týden v Třebíči. Pod kapotou s klasickým žebrováním se skrývá plochý čtyřválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 20 koňských sil. Vzácně dochovaný exemplář Tatry 57A mohli diváci obdivovat na letošním Otevírání veteránské sezóny minulý týden v Třebíči. Pod kapotou s klasickým žebrováním se skrývá plochý čtyřválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 20 koňských sil. Vzácně dochovaný exemplář Tatry 57A mohli diváci obdivovat na letošním Otevírání veteránské sezóny minulý týden v Třebíči. Pod kapotou s klasickým žebrováním se skrývá plochý čtyřválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 20 koňských sil. Vzácně dochovaný exemplář Tatry 57A mohli diváci obdivovat na letošním Otevírání veteránské sezóny minulý týden v Třebíči. Pod kapotou s klasickým žebrováním se skrývá plochý čtyřválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 20 koňských sil. Vzácně dochovaný exemplář Tatry 57A mohli diváci obdivovat na letošním Otevírání veteránské sezóny minulý týden v Třebíči. Pod kapotou s klasickým žebrováním se skrývá plochý čtyřválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 20 koňských sil.