V době, kdy většina obchodníků nabízí různé slevy a podporuje tak nákupní šílenství, nabídl tento řetězec nejen s drogistickým zbožím svým zákazníkům možnost podílet se na něčem smysluplném.

V pátek 29. listopadu se v prodejnách s logem dm, v rámci iniciativy Giving Friday, nakupovalo s cílem, aby byl obrat co nejvyšší. Pět procent z něho totiž poputuje na podporu společných aktivit seniorů a dětí.

Společnost dm přichystala také speciální dm giving boxy, jejichž zakoupením mohli zákazníci přispět ke zvýšení obratu. A bylo znát, že na tento způsob charity a podpory zákazník slyší. Mezi 70 subjektů v českých a moravských okresech tak dm rozdělí dva miliony korun.

V některých okresech se přihlásil o finanční dar ve výši 28 600 Kč jediný zájemce, v jiných bylo přihlášených projektů více. O vítězi v okrese jste rozhodli vy, čtenáři našeho webu.

dm udělila také mimořádné ceny

Samotná společnost dm se dále rozhodla udělit dvě mimořádné ceny, které obdrží Klub Aktiv, z.s. z Českých Budějovic a Diakonie ČCE v Myslibořicích.

Zde je seznam všech 70 oceněných subjektů. S nimi se zástupci z dm spojí a domluví podmínky předání daru. Z redakce budeme výherce poté kontaktovat a darovací šek jim před objektivem fotoaparátu Deníku velice rádi předáme.

Stejně tak se z dm ozvou patnácti výhercům speciálních dm giving boxů a domluví se na jejich předání.

Děkujeme za zájem o projekt Propojujeme generace a všem institucím, které pečují o seniory a nabízejí jim možnost setkávání s dětmi a mladými lidmi, přejeme hodně úspěchů a nabízíme možnost prezentace jejich programů na webových stránkách našich regionálních Deníků.