Investor Ředitelství silnic a dálnic zde zvolilo technologii takzvané studené recyklace. Při ní je třeba dodržet přísnou technologickou kázeň, proto si zhotovitelská firma s ohledem na počasí raději nasmlouvala delší termín pro objížďku. Nakonec dílo dokončila o několik týdnů dříve a zátarasy tak mohly zmizet.


Bohužel finanční prostředky stačily pouze na úsek od kovošrotu za městem po první zatáčky před starým vladislavským nádražím.


Další kus silnice až po železniční přejezd má pouze vyspravené výtluky. Chybí i vodorovné značení, které se dělá po vyzrání asfaltu.


Deník včera projel původní objízdnou trasu, kterou Krajská správa a údržba silnic Vysočiny slíbila hned po ukončení uzavírky opravit. Silnice na Číměř měla místy zborcenou krajnici od těžké dopravy, výmoly se nacházely i v Číměři.


„My o tom víme, situaci ale komplikuje počasí, ve vydatném dešti se opravovat nedá. Pokud bude zítra silnice oschlá, můžeme s vysprávkami začít,“ reagoval včera vedoucí výrobního oddělení třebíčské správy silnic Miroslav Černý.