K dosavadním obchodům nedávno přibyl Lidl a Interspar. Každý chce získat přízeň lidí

„Interspar je pyšný především na pestrou nabídku ovoce a zeleniny a vůbec celého oddělení čerstvých potravin. V nabídce je rozšiřující se řada biopotravin, k dostání jsou i ekologické bio-tašky,“ vypíchla část sortimentu Pavlína Prášilová. „Zákazníky jistě osloví vlastní textilní značka Pascarel, která nabízí kolekci spodního prádla, dámská a pánská trička a dále košile a džíny,“ představila třebíčskou novinku. Generální ředitel společnosti SPAR Česká obchodní společnost, provozovatele třebíčského Intersparu a Sparu, Martin Hruška o přízni zákazníků nepochybuje. „Věřím, že náš nadstandartně široký sortiment obyvatele Třebíče zaujme,“ vyjádřil se.

Obchod se oživí

Společnost Kaufland vidí nové konkurenty jako oživení obchodu, obzvlášť ve snaze získat zákazníka. „Respektujeme a bereme vážně všechny. Nicméně vynaložíme do budoucna, stejně jako v minulosti, maximální úsilí držet cenové prvenství a v nejvyšší možné míře uspokojit své zákazníky po stránce výběru a čerstvosti zboží,“ vzkázal mluvčí Michael Šperl. Svou pozicí na trhu si je zřejmě jistá také společnost Ahold Czech Republic, vlastnící obchodní značky Hypernova a Albert. „Jsme jedním z největších maloobchodníků v České republice. Ročně obsloužíme přes 155 milionů zákazníků,“ konstatoval ředitel komunikace Libor Kytýr.

Zbraněmi v podobě denně čerstvého a kvalitního zboží táhne do boje i společnost Lidl. „Velká část sortimentu pochází z České republiky. Vedle tradičních značek nabízíme řadu vlastních špičkových produktů. Zároveň se snažíme přiblížit lidem mezinárodní kuchyni, dovážené potraviny jsou bezmála z celého světa. Všechny naše zákazníky můžeme ujistit, že se mají stále na co těšit,“ odhalila strategii Jitka Pivoňková.

Výstavba nových marketů v Třebíči pravděpodobně nekončí. Už koncem příštího roku by v Borovině měl stát většinou jejích obyvatel dlouho očekávaný Plus.