Rozšíření závodu umožní firmě uzavřít druhý třebíčský provoz poblíž centra. Jeho areál potom nabídne k prodeji.

Další desítky milionů korun investuje Jitona do technologie nanášení vysoce lesklé fólie na jádro, které se v odvětví stává vyhledávaným trendem. S ní firma začne podle HN v říjnu. Firma zároveň mění svou obchodní strategii. Soustřeďuje se především na velké obchodní sítě, specializované na prodej nábytku. K tradičnímu partneru, firmě Ikea, tak přibylo Sconto a Asco, na dobré cestě je podle šéfa firmy Miroslava Novotného dohoda s Kikou a EuropaMöbel.

Z 250 maloobchodních prodejců, na nichž byl prodej řadu let postaven, získá od příštího roku Top postavení zhruba dvacet až čtyřicet prodejen, schopných zajistit marketingové a prodejní plány Jitony. Důvodem změn je rychlý vývoj na trhu a rostoucí nároky zákazníků.